اس ام اس های من(فروردین ۸۹)

شاید در آینده کسی پیدا بشه که بیشتر از من دوستش داشته باشی،اما محاله تا آخر عمرت کسی رو پیدا کنی که قد من دوستت داشته باشه 

  

 *******************************************************

کاش هفت تا جون داشتم تا می تونستم هفت بار برات بمیرم!

 

 *******************************************************

دیوانه ام،دیوانه ی تو هستم/با هر بار دیدن تو،چند روزی مست مستم! 

 

 *******************************************************

با وجود تمام بی مهری ها و رفتار سردت بازم دوستت دارم،حتی بیشتر از گذشته!   

  *******************************************************

عشق آن نیست که مدام بگویی دوستت دارم،گاهی سکوت معجزه می کند...  

 *******************************************************

به تو می اندیشم... 

به تو که صدای شکستن قلبم را نشنیدی 

اشک هایم را ندیدی و دردم را نفهمیدی 

 

چند اس ام اس نوروزی

خودت گفتی وعده در بهار است/بهار آمد دلم در انتظار است 

بهار هر کسی عید است و نوروز/بهار عاشقان دیدار یار است  

 ********************************************** 

هفت سین تریاکیا:سوخته-سوزن-سوراخ حقه-سینی-سماور-سوروسات-سستی  

*********************************************** 

با توجه به گران شدن نرخ اس ام اس پیشاپیش نوروز 89،90 ،تولدت،تولدم،پیوندتان و قدم نو رسیده مبارک.نور به قبرت بباره!!  

*********************************************** 

ضمن تبریک سال جدید باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم.لطفا سبزه ها را به نیت یکی دیگه گره بزنید!

اس ام اس های من(اسفند ۸۸)

  بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar-20.com 

 بعد از تو دیگر عاشق نخواهم شد.دیگر دل به کسی نخواهم بست.دیگر به کسی نخواهم گفت دوستت دارم  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

برام مهم نیست دوستم داشته باشی یا نه...مهم اینه که دوستت دارم و مثل یک بت می پرستمت 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

داشتن تو لیاقت می خواد که هر کسی این لیاقت رو نداره 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

لیلی از دید مجنون زیبا بود.تو هم از دید من زیباترینی!  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

غم دوری تو پیرم کرد.به ظاهرم نگاه نکن،از درون شکسته شدم 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

حتی تصورش هم سخت است،تصور اینکه روزی تو را با دیگری ببینم 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

تو رو دوست دارم چون دوست داشتنی هستی...تو رو می خوام چون خواستنی هستی... 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

فردا صبح آماده باش میام دنبالت بریم محضر...می خوام ۶ دنگ دلم رو به نامت بزنم  

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

چنان سحر و جادویم کرده ای که هیچ رمالی قادر به باطل کردن طلسم آن نیست

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

به هر طرف که نگاه می کنم تو رو می بینم.سعی می کنم بخوابم تا اینقدر بهت فکر نکنم،اما باز خواب تو رو می بینم!  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

قلم را از هر طرف که در دست گرفتم بی اختیار نوشت دوستت دارم  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

  

دلم رو زدم به دریای پرتلاطم زندگی،غافل از اینکه شنا بلد نبودم!  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

دیشب خواب تو رو می دیدم.بهت التماس می کردم ترکم نکن،اما تو تنهام گذاشتی رفتی.صبح که بیدار شدم چشمام خیس خیس بود...  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

گفت:یعنی اینقدر دوستش داری؟؟ 

گفتم:آره،حتی اگه بخواد حاضرم جونمو واسش بدم 

گفت:تو دیوونه ای 

گفتم:خودم می دونم!!