دلتنگی

چند روزه دارم آهنگ پرنده های قفسی سیاوش قمیشی رو گوش می دم و باهاش گریه می کنم...حالم خوب نیست...

نظرات 4 + ارسال نظر
۱۰۳ پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:06

۱۰۳سلام عیدت مبارک توکلت به خدا باشه داداش

مینا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:50

اینا چیه نوشتی پسر جان بیدار شو!
حیف از تو نیست؟ هر چه بیشتر ناز بکشی اوضاع بدتر میشه!
اینو به عنوان یک خانم بهت میگم!
اعتدال رو تو زندگیت رعایت کن

عاشق نشدی تا بفهمی چی میگم..درک نمی کنی چی میگم.من بدون اون پوچم..بدون اون می میرم

الی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 http://وب سایتم کجا بود

خودت گفتی آخرین سنگر سکوته
لب مگشا گرچه در او نوشهاست درپس دیوار بسی گوشهاست
اما من میخوام یواشکی در گوشت بگم گرسنه گی نکشیدی که عشق از یادت بره

اتفاقا گرسنگی هم زیاد کشیدم،با این حال باز هم نتونستم فراموشش کنم!

سالی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:40 http://salijigmal.blogsky.com

رضا؟بیا ببینم چرا تنهات گذاشته؟
مگه چیکارش کردی؟

کاری باهاش نداشتم..فقط فکر می کنم دنبال گزینه ی بهتری می گرده..البته حق هم داره..موقعیت های بهتر از من براش وجود داره..البته باباش هم مخالفه..من که موضوع رو سپردم به دست گذر زمان..ببینم چی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد