دلنوشته های من(اردیبهشت ۸۹)

(  new ) در خیابان تو را دیدم.صدایت کردم،دنبالت دویدم.برگشتی... اما نه!این که تو نیستی!خیالاتی شده بودم!این روزها همه را شبیه تو می بینم

 

 ****************************************** 

(  new ) خواستی مرا از خود برنجانی شاید فراموشت کنم.اما نشد،دیدی که عاشقتر شدم! 

 

 ******************************************

 

(  new ) تو را نمی خواهم که یارم باشی، تو را می خواهم که قبله گاهم باشی  

 

   ******************************************

دوستت دارم؛ 

هر روز بیشتر از دیروز،هر روز کمتر از فردا...  

   

 ******************************************

جرم من چیست؟عاشق بودن؟؟نمی دانم،نمی فهمم...تو بگو من هم بدانم 

 

****************************************** 

به یادت چه اشک ها که نریختم،چه ترانه ها که نساختم 

 

******************************************  

  

ادامه دارد...

نظرات 14 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:36 http://www.faeze1389.blogsky.com

در دست قلم دارم.از قلم بیان دارم.ازنزدیک نمی بیینم.ازدور سلام دارم.سلام .به تو ای دوست مهربونم .خوبی ؟الهی شکر که خوب وسلامت هستی.
امیدم شما رو به یم مثنوی زیبا دعوت کنم تشریف بیارید و از نزدیک بخونید.
این مثنوی را تقدیم میکنم به عزیزترین فرد زندگیم .که او رو سالهاست از دست دادم
امیدوارم که سایه ی این مهربان از سر شما عزیزان کم نشود.
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€
،،،،،،،،¨€??????¨€¨€
،،،،،،،،¨€???????¨€¨€
،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€
،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€
¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€
¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€
،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€

منتظر حضور گرمتان هستم

اصغر و قنبرتاج جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:23

سلام آقای عاشق... لامذهب ادبیه این کلمه است و ما برای تلفظ میگیم لامصب... پس توی نوشتن هم میگیم لامذهب...منم اینجا یه جورایی به این زمان طلسم کننده نفرین کردم که باعث دلگیریم شده....امیدوارم که متوجه شده باشی ... روز خوش

محمدعلی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 http://larzhman.blogsky.com

سلام آقا رضا خوبین؟
دلیل خاصی نداشتم فقط چون وقت کاریم زیاد شده کم میتونم وقت بذارم.
موفق باشی

مصطفی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:36 http://fa-lasvegas.ucoz.org/

سلام

حسابتو واسه این کنسل کرده که یا تو سایت فعال نبودی و یا روی لینک تقلبیش کلیک کردی . . . و با ایرانیا هم هیچ مشکلی نداره و پرداخت میکنه . . . اینو بگم که دانکی از سال 83 هست که داره کار میکنه و هر ایرانی که توش رفته پول گرفته و . . . بیخیال تو هر کاری هم بکنی از سایتهای خارجی نمیتونی پول بگیری چون طرز کارشو بلد نیستی .

درباره ی نئو باکس هم که باید هر روز فعال باشی که پول زیرمجموعت واست حساب بشه

. . . آره بیخیال سایتهای خارجی بشی بهتره چون وارد نیستی ممکنه مثل اوون اولای من کلی پول بگا بدی.

شرکتهای ایرانی هم که حوصله میخواد که ما نداریم با اون پوله کمی که میدن .

من که گفتم فقط سرمایه گذاری . . . تازگی 1 سایت در اومده که بعد از 4 روز 28 تا 38 درصد پول رو بهمون میده و من امتحانش کردم و پول هم گرفتم. . . یعنی فقط تقریبا 20 روز کافیه که پول بشه 2 برابر . . . حالا تو سایت میزارم اگه دلت خواست عضو شی . . . کمترین مقدار سرمایه گذاری هم 25$ هست.


راستی قبلا به من نگفته بودی که میری کافی نت. . . آخه تو که داری کلی پول کافی نت میدی که . . . خب اینجوری که با سایتهای ایرانی وقت تلف میکنی.

در مورد شطرنج هم عمرا بتونی منو شکست بدی. یه موقع اگه قسمت شد با هم بازی میکنیم.

خدا حافظ

مصطفی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:47 http://fa-lasvegas.ucoz.org/

راستی 1 چیز دیگه

از بس که بنر گذاشتی تو وبلاگت دهن سرعتو سرویس کردی . . . من که ای دی اس ال دارم به حساب با سرعت بالاست که وبلاگت 4 - 5 دقیقه طول میکشه بیاد بالا . . . بیچاره اونایی که دیال آپ استفاده میکنن

باور کن من با adsl 64 5 ثانیه ای باز می کنم...سایت من نسبت به بعضی از سایت هایی که دیدم سرعتش خیلی بالاتره

مستر افشین یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:51 http://www.iranmyland.blogfa.com

حالا جدی جدی عاشق هم هستی ؟ زدی تو کار دوستت دارم و اینا !...

جدی جدی عاشقم ....اونم چه عشقی!!

محمد یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:27 http://www.pcbrain.blogsky.com

سلام دوست عزیز از اینکه برای بازدید از وبلاگ من وقت گذاشتی خیلی ممنونم
در ضمن برای دانلود کتاب باید از قسمت ژیوند های وبلاگم لینکشو ژیدا کنی
موفق باشی

کیوان یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:22 http://ak3estan.mihanblog.com

سلام دوست من
اون سایتی که گفتم پورسانت منو نداد کلیکنا هست که شما ازش استفاده نکردی
راه کسب درآمد از اینترنت؟
از اینترنت مگه چقدر میشه دربیاری دلت خوشه
اگه یه فروشگاهی داشته باشی اونم یه چیزی که اونم به دلیل فیلتر کردن معلوم نیست شاید فیلتر بشه
در کل از اینترنت خیلی بشه در بیاری ماهی 50 هزار اونم اگه بشه
میتونی از سایتهای که به ازای معرفی و فروش محصول اونها 40 تا 50 درصد پورسانت دریافت کنی مثل ایران مارکت سنتر یا سیستم پایگان
این سیستم های کلیکی روش خیلی نمیشه حساب کنی بدرد من و تو خیلی نمیخوره
البته من استفاده میکنم ولی اگه بازدید کننده وبلاگت زیاد باشه مثلا بالای 10 هزار تا خوبه

راستی شما از کدوم سیستمهای کلیکی پورسانت گرفتید تا حالا؟؟؟؟

کیوان دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:01 http://ak3estan.mihanblog.com

سلامی دوباره
به عنوان یه دوست باید خدمتت عرض کنم که عمرا وقتتو صرف سایتهای کلیکی خارجی یا به قولی پی تی سی نکن چون من قبلا همه این راهها رو رفتم

من خودم الان adsl دارم
مثلا این سایتها متقلب هستند توهمشون من به حداقل پرداخت 1000 دلار یا 10000 دلار رسیدم الن 5 ماهه درخواست واریز دادم هنوز پرداخت نکردن

البته یه سایتی هست خارجیه اسم تمام سایتهای متقلب رو توش زده لینکش رو برات میزارم زیر

من خودم تو سایتهای زیر بیش از 25 تا زیر مجموعه دارم ولی چه فایده همش متقلبه

grand ptc
fine ptc
rich ptc
big money ptc
ptc sense
ptc wallet
ptc biz
bestdollarclicks
و حتی green horse

اینم آدرس سایتی که گفتم اسم تمام سایهای متقلب توشه

http://www.talkptc.com/index.php?action=scam


موفق باشی

به روایت یک زن دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:08 http://khis.blogfa.com/

زیبا بودن و پر مغز

بسیار بسیار ممنون از شما!
روحیه دادید اساسی!!

سعید چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:09 http://vitrin13.tk

سلام همکار عزیز میخواستم بهترین سیستم کلیک رو بهت معرفی کنم
سیستم صبا کلیک که هم کلیک ها رو خوب میشمره هم سطح درخواستش کمه
4000 تومنه که 48 ساعته میریزه حسابت
هم میتونی با کارکردت آگهی بدی فرقی هم نمیکنه چه قدر کار کرده باشی
اینم لینکشه:
http://www.sabaclick.com/?page=customer_signup&refer=c2FlZWRiMTM=


من ادزسنتر۲۴ رو پیشنهاد می کنم..خیلی خیلی بهتره..پرداختی داره تازه حداقل پرداختش هم ۵ هزار تومنه

شکوفه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://www.eshghe-asemouni.blogfa.com

سلام. خوبی گلم؟
بعد از یه مدت به روزم
واسه تولد خواهر م یه جشن کوچولو گرفتم خوشحال میشم شما هم تو جشن ما شرکت کنید

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://rue.blogsky.com

زیبا بود..
غمهات کوتاه
دلت شاد

نفیس پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:38 http://www.qty.blogfa.com

سلام. مرسی که امیدوارم میکنی.
اگه خدا نیست من به کی شکایت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو چه کاری ازت بر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب بده.
مشکل منو حل کن تا باور کنم خدا وجود نداره.

وبلاگتون رو اشتباه وارد کردید...فقط همین رو بدونید که هیچ کس بهتر از خودتون قادر نیست مشکلتون رو حل کنه..خدا درون شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد