اس ام اس های ماه رمضان !

مشترک گرامی!به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جیگر شما تا هنگام افطار معذوریم.لطفا بعد از افطار در دسترس باشید!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غضنفر می گن تو که روزه نمی گیری چرا سحری می خوری؟میگه نماز که نخونم ،روزه که نگیرم،سحری هم نخورم؟بابا مگه من کافرم؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با سلام،اینجانب آمادگی خودم رو برای پذیرفتن دعوت شما جهت یک افطاری خوشمزه اعلام می کنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظر فلسفی غضنفر درباره روزه:

انسان در این دنیا مسافری بیش نیست و روزه هم بر مسافر واجب نیست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر روزه میگیره 5 دقیقه مونه به اذون روزشو می شکنه.میگن چرا اینکارو کردی؟میگه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه رمضان ،ماه صفا،تعطیلی،بیکاری،سیگار بعد از افطاری و تماشای سریال های سرکاری مبارکباد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دلیل استقبال بی نظیر روزه داران گرامی ماه رمضان تا پایان مهر ماه تمدید شد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان م پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

شکوفه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 http://www.eshghe-asemouni.blogfa.com

سلام.
خوبی گلم؟
من آپم یه سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد