اس ام اس های دی ۸۸

۱) شوخی شوخی زیر چشمی نگات کردم،شوخی شوخی بهت لبخند زدم،شوخی شوخی بهت عادت کردم،جدی جدی مثل اینکه عاشقت شدم   

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

۲) خیلی غمگینم!دارم از پا درمیام،بار غم روی دوشم دجوری داره سنگینی می کنه،حاضری با هم تقسیمش کنیم؟  

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

3) اگه می بینی طپش قلبم هنوز ادامه داره فقط و فقط به شوق دیدار توست   

----------------------------------------------------------------------------------------------------

4)مشترک گرامی!صاحب این سیم کارت کشته مرده ی شما بوده و به تازگی هلاکتون شده!لطف کنید برای تحویل جنازه ایشون به پزشکی قانونی مراجعه کنید!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

5)بهار تویی،پاییز منم*روشن تویی،تاریک منم*مظلوم تویی،ظالم منم *لیلی تویی،مجنون منم!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

6)همیشه با دیدن لبخندت شاد شدم و با دیدن اخمت غصه خوردم..پس بهم قول بده که هیچوقت اخم نکنی، باشه؟؟ 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

7)کاش یه دستگاهی اختراع می شد که درجه دلتنگی رو اندازه گیری می کرد.اونوقت می تونستم با سند و مدرک بهت ثابت کنم که چقدر دلم برات تنگ شده  

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

8)مامانم میگه دل به دل راه داره.خب اگه واقعا اینطوری باشه پس چرا منی که صبح تا شب به یاد تو ام تو یه ذره هم دلت برام تنگ نمیشه؟؟  

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

 9)همه هنگام عبادت قبله ی مشترکی دارند،اما من مسیر قبله ام را به سوی تو تنظیم می کنم 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

10)لیوان شرابی در دست دارم،به یاد تو و به سلامتی ات یک جرعه می نوشم و برایت آرزوی شادی روزافزون می کنم،همیشه شاد باشی عزیزم ... 

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

11)تو مثل باتلاق می مونی!آخه هر چقدر بیشتر دست و پا می زنم که ازت فاصله بگیرم،برعکس بیشتر جذبت می شم!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

12) دل آسمون گرفته،اما نه به اندازه ی دل من! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

13)  آزار دهنده است دیوانه وار عاشق کسی باشی ولی او...!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

14)منو از حضورت محروم کردند،دم نزدم.درون خودم شکستم.دلم رو به خیالت خوش کرده بودم.اون رو هم گرفتند،نابود شدم... 

----------------------------------------------------------------------------------------------------   

15)و چه آسان حیثیت عشق بدست هوسبازان لکه دار شد.کجاست آن عشق پاک لیلی و مجنون؟؟؟کجاست آن عشق شیرین و فرهاد؟؟؟    

----------------------------------------------------------------------------------------------------  

16)من خیلی تنهام،ولی هیچوقت احساس تنهایی نمی کنم...چون همیشه یاد تو باهامه!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------  

17)  چند می گیری برام یه لبخند بزنی؟ 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

18)چه اهمیتی داره خواسته من؟؟مهم فقط رضایت توست ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 19) از روزگاران قدیم تا به امروز مردم چیز های مختلفی رو پرستش می کردند 

بت، خدا، خورشید، گاو، شیطان و... 

اما من به هیچ کدوم از این ها اعتقاد ندارم،من فقط تو رو می پرستم!   

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 20)وقتایی که دلم می گیره میرم سراغ آلبوم عکسم.توی همون صفحه ی اول عکس تو رو می بینم...تو لبخندی زیبا به لب داری اما نمیدونم چرا چشم من پر اشک میشه!    

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

  21)امروز بدتر از دیروز،امروز بهتر از فردا!!    

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

  22) روزی در محکمه عدل الهی نزد خدای خویش از تو شکایت خواهم کرد و خواهم گفت که این ظالم دلم را ربوده!!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

  23)گیرم که تو را از من گرفتند،با رویاهای شیرین من چه می کنند؟!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

  24)در طی سالیان گذشته آهنگ بسیار گوش کرده ام.اما باید اعتراف کنم که تابحال آهنگی زیباتر،روح نوازتر و دلنشین تر از آهنگ صدای تو نشنیده ام!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

  25) گاهی شک می کنم که آیا درون سینه تو چیزی هست یا نه؟نمی دانم!تنها یقین دارم که آن چیز هر چه که هست قلب نیست     

----------------------------------------------------------------------------------------------------

۲۶)چرا راحتم نمی ذاری؟چرا ولم نمی کنی؟چرا نمی ذاری زندگیمو بکنم؟چی می خوای از جون من؟چرا از فکرم بیرون نمی ری؟ 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

۲۷)من در آینده بدون تو چگونه خواهم زیست؟آیا قادر خواهم بود دوری تو را تحمل کنم؟اصلا آیا بدون تو زنده خواهم ماند؟نمی دانم...نمی دانم! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

28)اینقدر دوستت دارم که حاضرم هر چی بگی انجام بدم.تو بگو نفس نکش،دیگه نفس هم نمی  کشم! 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

29)بدون تو مال دنیا رو نمی خوام،بدون تو خوشی دنیا رو نمی خوام،اصلا بدون تو دنیا رو نمی خوام 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

30)چرا باید بخندم وقتی تو کنارم نیستی؟ 

 

 

بقیه اس ام اس ها 12 بهمن!  

31) امروز روز تولد تو و بهترین روز زندگی منه!از مدت ها پیش برای رسیدن این روز لحظه شماری می کردم،فقط برای اینکه بهت بگم

تولدت مبارک!   

********************************************* 

 32) رفتم بازار یه کیک گنده خریدم با 17 تا شمع.لامپ ها رو خاموش کردم و شمع ها رو روشن،حالا بیاجلو آروم فوتشون کن...  

 17 سالگیت مبارک 

 ********************************************* 

 33) تنها یک زندانی است که لذت آزادی را با تمام وجود درک می کند  

  

 *********************************************  

 34)می خواستم فقط مال من باشی،فقط مال خودم!تازه می فهمم چقدر خودخواه بودم  

*********************************************

 35)رفته بودم دکتر،الان هم از اونجا بر می گردم.امیدی به زنده موندنم نیست.دکتر گفت فقط یه راه مونده.تنها راهش هم اینه که هر چه زودتر تو رو ببینم و گرنه می میرم    

*********************************************

 36)شیشه عمرم دست توست،بشکنش راحتم کن 

********************************************* 

 37)تا زمانی که زنده ام عاشقانه می پرستمت!   

*********************************************

 38)مهم نیست که کنارت نیستم،مهم اینه که به یادتم...همین برام کافیه  

********************************************* 

39) اگه قول بدی به کسی حرفی نزنی می خوام یه چیز مهمی بهت بگم.می خوام بگم دوستت دارم!   

********************************************* 

40)عشقت روبرویت نشسته و نگاهت می کند،اما قادر نیستی حرف دلت را به او بگویی...حتی یک کلمه!  

********************************************* 

41)به یزدان سوگند خوردم که چون به عشقم نرسم تا ابد تنهایی پیشه کنم  

*********************************************  

42)گر خواهی به فریادم رسی همین امروز فریاد رسم باش که فردا دیر است.نوش داروی پس از مرگم مباش  

*********************************************  

43)عشق یعنی محبت کردن بدون توقع جبران داشتن  

*********************************************  

نظرات 44 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:55 http://andarahvalema.blogspot.com

خوب ایندفعه از صفحه دوم شروع کن

علی چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:22 http://www.javankade.javanblog.com

مطالب و اسم وبت جالب بود .

.:: پاتوق بروبچ کاشفی ::. چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 22:51 http://bks.blogsky.com/

سلام
ممنون که نظر برام دادی
البته این وب تازه درست کردم
وب اصلیم چیزه دیگه ایه
آره منظورم همون کاشفی سبزوار بود !!!!!
شما هم از سبزواری‌؟؟؟

اگه میشه ادرس اون یکی وبتو برام خصوصی بذار..

مستر افشین پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 http://www.iranmyland.blogfa.com

اس ام اس های جالبی بود

دل شکسته پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 http://avare.blogfa.com

خیلی قشنگ بودن مرسی

آسمان پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:31 http://bstar.blogfa.com

ممنون عزیزم اگه خواستی دوباره بیا آپم صفحه 3 عکس طنز

آرام پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:01 http://sinusygirl.blogfa.com

جالبه!موفق باشید

ممنونم!!

مهوش سوئد پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:38

سلام گفتی عاشق اس وپاس
آخ آخ واخ واخ واخ
مواظب باش نزنه بهت شاخ
وبلاک جالبی داری متشکر اززحماتت

قربونت برم!خیلی حال دادی!

سارا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:20

دوتای آخریو دوس داشتم

اره ...اونا جدید تر بودند

محمد جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 http://bia2samapc.ir

سلام
برای اینکه تبلیغات به صورت افقی کنار هم داشته باشید


<Center>
<table><tr><td>

محل کد

</td><td>

محل کد

</td></tr></table>
</Center>



بای

پلنگ صورتی(بید مجنون) یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:26

عمو زنجیر باف عنکبوت بی‌ انصاف
هرکی‌ که با تو بد شد براش یه پاپوش نباف
که روش یه کاسه آشه روغن بره باشه
وجب وجب جنازه تو کوچه فرش ما شه
نیمهٔ شب سه تا زنت تو کوچه راه میفتن
رویه جنازهایه غریبه‌ها میخزند
چادرایه سیاشون ، قرمزی لباشون
اره، آدمو میترسونه رقصایه سایهاشون
خبر میارن برات، قربونین پیشه پات
رو تخت تو میخوابن، لابد خون میخورن از لبات
کی‌ گفته دنیا رویه دستهای تو میگرده
هر کی‌ تنش سیاهه واست بشه یه برده
با مهره هایه خسته، لنگ و کج و شلخته
آخر بازی روشه، تاسه سیاه تخته
عقب میمونی از ما، شکله ما نیستی‌ اصل
بد میاری خیلی‌ بد، می‌‌بازی مطمئنا
عمو زنجیر باف ، زنجیرا رو بافتی
لقمه‌های حرومو، تو سفرت انداختی
از ما که بد ندیدی، خط و نشون کشیدی
مگه نگفتی دیشب،تو خواب خدا رو دیدی
میگم خدا تو خواب نازه، یکروزی بی‌ اجازه
میدم یه بنای خوب برام خدا بسازه
یک لاته بی‌ سرو پا، با قلبو چشمه سیاه
یه کسی‌ که بتونه کارتو خوب بسازه
عمو زنجیر پر، یک روزی از پشت در
گورشو گم میکنه، یواشکی بی‌ خبر
دور میشه از نگاهمون ، شاد میشه باز دلامون
میرسه اون روزی که ، سایه میشه برامون
عمو زنجیر باف عنکبوت بی‌ انصاف
هرکی‌ که با تو بد شد براش یه پاپوش نباف

راحیل یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 http://WWW.RENJER-1387.BLOGFA.COM

سلاااااااااااام اقا رضا
خوبی؟

بابا ایول
چقدر اس ام اس هات خوشگل بودند
امروز که قلم وکاغذ ندارم ولی فردا حتما میام مینویسم واسه مخاطبام میفرستم
این یکی خیلی خوشگل بود
آزار دهنده است دیوانه وار عاشق کسی باشی ولی او...!
مرسی که اومدی
بازم بیا
فعلا
بابی

سحرناز یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:28 http://www.entezareabi.blogfa.com

salam reza jaaaan che ajab shoma eftekhar dadin be man sar zadiiii kojayi nistii.kheili in weblogeto 2st darm ghashange o jaleb...bazam pishe man biya....ta bad

سلام...ما هستیم،شما تشریف ندارید!

مسیح یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:23 http://sayati.blogfa.com

سلام
از این که به وب من سر زدی ممنون.
اهل اس ام اس هستم اما چون گفتی انتقاد پذیری بهت انتقاد مبکنم.
اس ام اس هات خیلی جالبند اما این جر عشق و عاشقیا خز شدن.
ازت میخوام که بیای و عشقهای مدرن رو بذاری تو اس ام اس هات. عشقهای تموم نشدنی.
اگر خواستی بیشتر بدونی رام کامنت بذار.
یا علی.

الهه صفری یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:09 http://dokhtaran2.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه بم سر زدین
شماره ۱۳ و ۲۴ و ۲۵ بسیار زیبا بودن...
بازم ب ما سر بزنین

ممنون که با ذکر شماره ها گفتی....شما هم محبت کردی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05

از اینکه دوباره سر زدی ممنون.
اما عشق مدرن. فقط موسیقی و فیلم و تئوریهای علمی نیستند که مدرن و غیر مدرن دارند. یه مطلب رو همین اول بگم که زمان مدخلیتی در مدرنیزه عشق نداره. یعنی ممکنه عشقهای ۱۴۰۰ سال پیش مدرن تر از عشقهای امروزی باشند.
عشق هم مدرن و غیر مدرن داره. این جور عشقها (اگر بشه اسمش رو گذاشت مدرن) از زمان نظامی و حتما قبل از او هم بوده و ادبیات شعر سنتی ما از ابتدا تا کنون پر است از اشعار عاشقانه و گاه گاه منظومه های عاشقانه. لیلی و مجنون- شیرین و فرهاد - ویس و رامین و خیلی های دیگه. اتفاقا اون شعرها برای اس ام اس کردن هم خیلی خوبند.
اما حرف من اینجاست که عشقی که بمونه بهتره یا عشقی که بپره. اصلا عشقی که بپره عشق هست یا نه. اصلا بگو بهم ای عاشق آس و پاس که عشق خاصیتش چیه. حتما چیز خوبیه که دنبالشیم ما دیگه. جوابهام رو بده تا باقیش رو بگم برات.
یا علی.

مسیح دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 http://sayati.blogfa.com

یادم رفت اسمم رو بنویسم!!

مِستر افشین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:22 http://www.iranmyland.blogfa.com

باید وارد گوگل ریدر بشی
www.google.com/reader
از روی گزینه Add SUBSCRIBERS که وبلاگها را میتونی وارد کنی
برای دنبال کردن وبلاگ من هم میتونی از این آدرس استفاده کنی و اینو وارد کنی
http://feeds.feedburner.com/niceboy
برای دیدن آمار فیدخوانهایت هم در سایت فیدبرنر جلوی عنوان وبلاگت نوشته

افشین جان!دمت گرم،دستت درد نکنه

رضا(یه پسر شیطون) دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:10 http://iloveu.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بودن. ممنون بهم سرزدی.
بازم از این کارا بکن.خوشحالم می کنی.

پویا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://tendollarclicks.blogsky.com

مطلب جالبی بود اگه دوست داشتی منو با نام
••??••??تبیلغات موثر و درامد??••??••
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....

بابک سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:18 http://undertaker78.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
عجب اس ام اس های با حالی من که باورم نمی شه تو نوشته باشی البته اینو به نظری که به ژویا داده بودی فهمیدم من تو رو لینک میکنم تو هم من رو لینک کن
به وبم یک سری بزن.

اختیار داری...تازه اینا هنوز نصفشه...همین اندازه هم توی خونه دارم ولی هنوز دارم روشون کار می کنم و یه خرده نیاز به ویرایش داره..به زودی اونا رو هم می ذارم..می خوام توی یه کتاب چاپ کنم

بابک سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:56 http://undertaker78.blogfa.com/

پس زود بقیه رو هم بنویس بعد بگو بیام که بخونم خیلی با حال بودن
وقتی آپیدم بهت خبر می دم تو هم منو یادت نره بهم خبر بدی
فعلا بای.

سیمین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:29 http://blackmight.blogsky.com

سلام
مرسی سر زدی
اس ام اسات خوب بودن ولی باید بیشتر تلاش کنی
آره از بی باک بود
موفق باشی

بابک چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 http://undertaker78.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
کی این اس ام اس ها تو می نویسی هر روز می یام وبت می بینم هیچ اس ام اس
جدید ننوشتی بهم خبر بده
بای.

سکینه چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:55 http://arvan.blogsky.com

سلام

وب قشنگی داری اما اشک اونهایی رو که عشق مزه کردن در میاری

خب همینه دیگه...میگن هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند!!
اما کاش می گفتی کدوم رو بیشتر دوست داری...اصلا واسه همین شماره بندی کردم...

ساناز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:02 http://mamanjavan.blogfa.com

سلام

ممنون که بهم سر زدی

نوشته هاتون خیلی زیبا بودند و بامزه .کاش موضوعاتشو متنوع کنید

محمد شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 http://rrazar.mihanblog.com

سلام . کلیک شد .در ضمن ممنون از راهنماییت بخاطر اینکه گفتی فقط نظر خصوصی بفرست

بابک شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:19 http://undertaker78.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
منو که یادته
آپم بدو بیا راستی من بی صبرانه منتظر دو روز دیگه هم خودت دیگه میدونی چی می شه.

وحید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:48 http://papiun20.mihanblog.com

سلام دوست عزیز از اینکه وقتت رو گزاشتی و به وبلاگ من سر زدی ممنون

اما من متوجه حرف شما نشدم . شما گفتید که من سایتهای ایرانی رو پیشنهاد نمیکنم اما فکر میکنم سوء تفاهم شده من گفتم کار کردن با سایتهای کلیکی رو پیشنهاد نمیکنم به خواطر اینکه اینکه ما نمیتونیم کسی رو مجبور به کلیک کنیم و اگه کسی واقعا بخواد کلیک کنه میره و اون محصول رو میخره پس بهتره با سیستم های همکاری در فروش کار کنیم . راستی من خودمم با سیستم های کلیکی کار میکنم

سایتهای معتبر و کلاه بردار خارجی رو هم به زودی میزارم تو وبلاگ .

mohsen یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:06 http://ganja2pix.tk

سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدین اگه مایل هستی به تبادل لینک بهم خبر بده

بابک دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 http://undertaker78.blogfa.com/

پس کجایی؟

همین دور و ورا!!

شکوفه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 http://www.eshghe-asemouni.blogfa.com

سلام.خوبی آقا رضا؟
خوشحالم کردی به وبم سر زدی . اس ام اسات عالی بودند...
راستی من شما رو لینک کردم. اگه شما هم قابل دونستید منو لینک کنید ممنون.

چشم ..به زودی این کارو می کنم...منم خوشحال شدم...سمانه خانوم که با من قهر کرده!اما اگه دیدینش بهش سلام برسونید

بابک سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:37

اس ام اس های جدیدت باز هم مثل همیشه توپ بودن راستی این سیاه منظورت مارک هنری ؟ اگه منظورت اونه منم باهات موافقم.
فعلا بای.

بابک سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 17:06 http://undertaker78.blogfa.com/

بدو بیا وبم آپم رو بخون بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو دیگه خسته شدم پس چرا نمی یای.

سالی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:28 http://salijigmal.blogsky.com

سلام رضا
با اجازت من میخوام لینکت کنم
فقط بیا بگو به اسمی..تا به لیستام اضافه شی
مرسی

بابک جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41

سلام دوست عزیززززززززززززززز
اگه آسونه پس چرا نگفتی منظورت از چاقه و چشاشو سفید می کنه اینطوری نمیشه باید اسم هاش رو بگی
تازه باید هم بگی چه اتفاقی افتاده
اگه نمی تونی پس جایزه هم گیرت نمی یاد
هاهاها
فعلا

بابک جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:23

خوب من که نمی تونم بگم درسته یا نه ولی داخل آپ بعدی معلوم می شه
حالا یک راهنمایی می کنم تعریف داستان غلطه باید مثلا بگی اون داشت این که رو می کردکه ..........................

123cj جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 http://www.123cj.blogfa.com

سلام

درباره ی کار با نئو باکس به قسمت ادامه ی مطلب پستی که نئو باکس رو گذاشتم هست

در مورد دانکی میل که من همین دیروز دومین پولم رو گرفتم و بانک لیبرتی رو بهت پیشنهاد میکنم . برای ساخت حساب لیبرتی به این آدرس برو

http://www.libertyreserve.com/?ref=U4024303
اگه باز نشد از ultrasurf استفاده کن

اگه تو دانکی میل زیرمجموعه ی من هستی تو قسمت نظرات همون پست اکانتی که با اون زیر مجموعهی من هستی و ایمیلتو برام بزار و من اتو کلیکرش رو برات ایمیل میفرستم

ساسان شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:34 http://www.nokiajava.blogfa.com

سلام
به همگی

متشکرم اگه دوستان +مدیروبلاگ به ما سری بزنن
کسی که ازو بلاگ ما دیدن کنه ضرر نمیکنه[لبخند]

راستی اگه مخواین من رو لینک کنین به اسم کلبه درخشان لینک کنین تا من هم با اسم موردنظرخودتون(البته دربخش نظرات بذارین)تا من هم شمارو با همون اسمی که مخواین لینک کنم

وب ما سرشار از پروتعین و بدون کلسترول و اسیدهای چرب مخرب میباشد[گل]
یا حق

سالی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 http://salijigmal.blogsky.com

لینکت کردم رضا

123cj یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:45 http://www.123cj.blogfa.com

سلام

اون 800 که میگی 8 سنت هست و میتونی به لیبرتی در خواست کنی 5-6 روزه میده

اگه 800 سنت میداشتی که میشد 8 دلار

من با اتو کلیکر روزی 6 - 7 سنت بیشتر نمیشه البته پوینت ها به 5 - 6 هزارتا هم رسیده

و باید برای درخواست بری به قسمت request payout و دکمه ی withdrows رو بزنی و مقدار پول درخواستی و شماره حساب لیبرتی رو بدی

123cj یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:12 http://www.123cj.blogfa.com

سلام

ولی من فکر نکنم تو 20 روز به 8 دلار رسیده باشی مگه اینکه زیرمجموعه 10 -20 تایی داشته باشی .

این عکس رو ببین ماله دانکی میل منه
http://lasvegas.ucoz.org/donkey/donkey.jpg

کل کارایی که کردم 76 سنت شده ولی پولم رو داده

شماره حساب لیبرتیت و یوزر و پسورد دانکی خودتو بده من واست درخواست میکنم

یا یه عکس بگیر و برام بزار ببینم وضعیت دانکیت چطوره بعد هم واسه نقد کردن پول یه راه بسیار ساده هست که پولت رو که داد بهت میگم

آی دی منو ادد کن من بیشتر وقتا آنلاین هستم

mostafa_cj007@yahoo.com

123cj دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 http://www.123cj.blogfa.com

سلام

میگی بدرد نمیخوره برای چند سنت کلیک کرد ولی من که کلیک نمیکنم نرم افزار خودش کلیک میکنه و به کار کسی هم کار نداره منم که همیشه تو اینترنتم

و همین سنت هایی که میده وقتی به 7.5 دلار برسه میشه آپگرید کرد و به روزی چند دلار رسوند و همینجور آپگرید با قیمت بالاتر و پول بیشتر

و منم که چند باره دارم پول میگیرم و مطمئن هستم که پول میده و آپگرید کردن این سایت ارزشش رو داره

حتی اگه برم و از جیب خودم پول بزارم و سایت رو آپگرید کنم هم ارزشش رو داره چون پول رو میده و میدونم که چند برابر پولم رو میتونم بگیرم

سالی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 http://salijigmal.blogsky.com

همین سالی خوبه...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد